Hitzaldia | Patrones y datos oscuros que consiguen que compres en Internet

Hitzaldia | Patrones y datos oscuros que consiguen que compres en Internet
2020/02/25
19:00 – 20:30
Deusto Business School Bilbao (3ª planta del edificio La Comercial)
 
Badakizu zein datu biltzen dituzten nabigatzeko erabiltzen dituzun webguneek. Badakizu zein teknika erabiltzen duten zure desioa areagotu eta eros dezazun lortzeko?

Gaur egun, erraza da egunero sortzen dugun datu kopuruari buruz hitz egitea. Hala ere, zailagoa da jakitea zertarako erabiltzen diren eta, batez ere, webguneek nola erabiltzen dituzten, azkenean eros dezagun.

Teknika horiei patroi ilunak esaten zaie, eta, sortutako “datu ilunekin” batera, produktu eta zerbitzuen webguneek gure burmuinak zer ikusi nahi duen erakusteko erabiltzen dituzten salmenta estrategia nagusiak dira, horrela gure erosteko nahia areagotu egiten dute.

Gai horretan sakontzeko, Álex Rayón Deusto Big Datako irakasle eta zuzendariak eskola magistrala eskainiko du otsailaren 25ean, 19:00etan, Bilboko Deusto Business School Bilbao egoitzan (Komertzialeko 3. Solairuan).

Ekitaldi horren esparruan, martxoaren 13an hasiko den Merkataritza Zuzendaritzaren Programaren berrikuntzak aurkeztuko dira.

IZENA EMATEKO

Argibide gehiago:

Iratxe San Vicente
Emaila: iratxe.sanvicente@deusto.es
Tel: 944 139 454

 
  • Partekatu eduki hau:
  • E-mail
  • Linkedin
  • Twitter
  • Gehitu ekitaldia egutegira:

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude

Ondorengo XHTML etiketa eta atributuak erabil ditzakezu: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>