Hitzaldia eta mahai-ingurua Eloy Velasco epailearekin

2016/03/09
Paraninfoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deustuko Unibertsitateak hitzaldia eta mahai ingurua antolatu ditu Eloy Velasco epailearekin. Teknologia berriek delinkuentzia informatikoan eta Zibersegurtasunean duten eraginari buruz hitz egingo dute. Ekitaldia martxoaren 9an izango da Deustuko Unibertsitateko Paraninfoan, Bilbon.

• 18:00 Ongietorria eta aurkezpena. Gema Tomás. Zuzenbide Fakultateko dekanoa.
  • 18:10 Hitzaldia: Delitos Informáticos: aspectos prácticos sobre su reciente reforma en el código penal.
    • Eloy Velasco. Auzitegi Nazionaleko Instruzioko 6. zenbakiko Epaitegi Zentraleko Magistratu titularra.
  • 18:40 Mahai ingurua: “Los retos jurídicos, tecnológicos y de negocios de la transformación digital”.
  • Eloy Velasco. Auzitegi Nazionaleko Epaitegi Zentraleko Instrukzioko 6. zenbakiko Magistratu titularra.
  • Pablo García Bringas DeustoTecheko zuzendaria
  • Oswaldo Lorenzo. Deustuko Unibertsitateko Enpresaren Transformazio Digitalerako Zentroko Zuzendaria.
  • Miguel Ángel Thomas EVERISeko Zibersegurtasunerako zuzendaria.
  • Aitzol Asla Deustuko Unibertsitateko Zigor Zuzenbideko irakaslea.
    • 19:40 Ondorioak eta amaiera: Luc Theis, Deusto Business Schooleko zuzendaria eta ekitaldiko moderatzailea.
    • 19:50 Ekitaldiaren amaiera

Izena emateko