Udako ikastaroak: e-ghost 2015

2015/07/13 – 2015/07/24
Facultad de Ingeniería

Orain dela urte batzuetatik, Ingeniaritza Fakultateko ikasleek doako ikastaro eta hitzaldiak antolatzen dituzte hainbat ezagutza arlori buruz. Jarduera horiek Ikasleen ordezkariek koordinatzen dituzte Ingeniaritza Fakultateko irakasleen laguntzarekin. Fakultateak sustatzen ditu jarduerak eta horretarako informatika gelak eta beste baliabide batzuk uzten ditu, ahalik eta ondoen burutu daitezen. Ohikoa da ikasle ohiek eta kanpoko lankideek ere (unibertsitatetik kanpokoak baina software librean interesa dutenak) ikastaroak eta hitzaldiak ematen parte hartzea. kastaroen eskaintza hemen kontsultatu .

CIvTvOBUMAAjDKb.jpg:large