David Cano | Munduko ekonomiaren azterketa VUCA ingurunean

2022/10/06
Areto Digitala . Mundaiz bidea, 50. 20012 Donostia

Pandemiak eragindako krisi ekonomikoa, Ukrainako gerra, azken hilabeteetan ikusitako inflazio tasa handiak, interes tasen igoera… dira VUCA (volátil, incierto, complejo y ambiguo) testuinguruan murgilduta gaudela erakusten duten adibide batzuk. Baina, badakigu ezegonkortasun horrek nola eragiten dion munduko ekonomiari?

Egoera aztertzeko, ekonomialari ospetsu eta Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboko (PEDF) irakasle David Canok hitzaldia emango du urriaren 6an, 18:30ean, Donostiako campuseko Gela Digitalean (Mundaitz Bidea, 50). Parte hartzeko aukerarik ez dutenek zuzenean jarraitu ahal izango dute ekitaldia streaming bidez.

Ekitaldi hau  Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboaren barruan egiten da.

Izena emateko

Informazio gehiago: