DBA Afterwork, Alejandro Saracho Havas Creative Spain enpresako zuzendari nagusiarekin

2021/11/11
Restaurante Claroscuro. Velázquez, 31, 28001 Madrid

Azaroaren 11n, Deusto Business Alumnik indarreko araudietara egokitutako DBA Afterwork bat egingo du Madrilen, edukiera kopurua mugatua dela.

Alejandro Saracho Havas Creative Spaineko zuzendari nagusia izango da bertan, eta hitzaldia eskainiko du: Tu Propósitio Soy Yo. Personas & Marcas en tiempos de incertidumbre. Hizlariak Asier Añibarro, Deusto Business Alumniko komunikazio zuzendaria, izango du lagun.

Kutxabankekin elkarlanean antolatutako ekitaldia.

Erakusketa honetan Sarachok Marketing industrian aurrekaririk gabeko aldaketak bizi ditugula kontatuko digu. Osasun krisiak bizkortuta, baina digitalizazioak eta kontsumitzailearen profil berriak markatuta.

Kontatuko digu Havas Groupen 12 urte baino gehiago daramatzatela (9 estudio Meaningful Brands), aldaketa-egoera horretan marka garrantzitsu bati (Meaningful Brand Index) zer egiten dion neurtzen; ikasten zer den garrantzitsua kontsumitzailearentzat kategoria desberdinetan eta zer ez.

Jakin behar dugu gizartearen % 70 baino gehiago nekatuta dagoela iragarleen promesa hutsekin.

Horrela, kontsumitzaileek gehien nabarmentzen dituzten markek zein berdintasun duten eta marka batek haiengana hurbiltzeko zer egin behar duen ikusiko dugu.

Gainera, hainbat iragarleren komunikazio adibideak ikusiko ditugu, eta aurrera eramandako estrategiak komentatuko ditugu denen artean.

Oraingoan, Claroscuro Jatetxeko cateringa (Afterwork DBA egingo da bertan) izango dugu eta Spendin aldizkaria gure partner mediatikoaren babesarekin.

Izena emateko…