DBA Afterwork Gonzalo Artiachekin Donostiako Tabakalera eraikinean

2017/11/09
Sala Z Edificio Tabakalera. Andre zigarrogileak plaza, 1 20012. Donostia / San Sebastián

Azaroaren 9an, Deusto Business Alumnik DBA Afterworken bederatzigarren edizioa egingo du, ekitaldi berezi eta desberdina, Deusto Business School Ekonomia Fakultateko Deusto Business Alumni elkarteko belaunaldi berrietara hurbiltzeko. Bilbon eta Madrilen arrakasta izan ondoren, Donostiara iritsi da eta Tabakaleran izango da.
Oraingoan, Gonzalo Artiach Decidatako bazkidea izango dugu gurekin, eta El Impulso de Emprender izenburua duen hitzaldia eskainiko du.
Gonzalo Artiachek “Curves” izeneko gimnasioen frankizia amerikarrean izan duen karrera profesionalari buruz hitz  egingo du. Eta proiektu berrienari buruz ere bai, Decidata, enpresa analitiko aurreratua da (big data) eta bertan sari batzuk lortu dituzte, enpresa batzuekin egindako kontratuetan, Mercedes Benz, Euskaltel, Velatia, etab.
Gainera Kutxabanken laguntza dugu eta lehen mailako marken laguntza ere bai Coca Cola, Sushi Artist, Empanadas & Co., La Manducateca , Bodegas Chivite, Cerveza Moritz, catering eta merchandisinga eskaintzen arituko dira, DJ Eduardo Bengoa musikarekin , Spend In aldizkari mediatikoarekin batera, ekitaldia aurrekoetan bezain arrakastatsua izan dadin.

Izena emateko…