DBA Afterwork, DaleCandela-ko Jaime Lafitarekin

2022/05/25
Sala BBK . Gran Vía 19-21, 48001 Bilbo, Bizkaia

Maiatzaren 25ean, Deusto Business Alumnik DBA Afterwork egingo du Bilboko BBK Aretoan, DaleCandelako Jaime Lafita eta lankide batekin. Kutxabankekin lankidetzan antolatutako ekitaldia da.

Jaime Lafita bertan izango da, eta bere jarrera inspiratzailea partekatuko du, 2016an ELAk (Alboko Esklerosi Amiotrofikoa) diagnostikatu ondoren.

Ekitaldian zehar, bizi izan duen, ikasi duen eta bizitzarekiko duen jarrera azalduko digu. Michaelek, DalecandELA elkartea sortu zuten senide eta lagunek babestuta, bere susperraldia bizitzaren omenaldi bihurtu du, bere jarrerarekin humanismo eta jakituria itzelaren lezioak transmitituz.

Oraingo honetan, erakusketaren ondoren, cateringa izango dugu Crazy Chester taldearen abestiak entzuteko, eta Spendin aldizkariaren berri izateko.

Izena emateko…