DBA Afterwork Donostian Aletxu Echevarria Eiken-eko lehendakariarekin

2016/11/03
Sala Z – Edificio Tabakalera. Plaza de las cigarreras, 1, 20012 Donostia, Gipuzkoa

Deusto Business Alumnik Donostian antolatu du DBA Afterwork edizio berri bat, azaroaren 3an Tabakalera eraikineko Z aretoan, 19:30ean. Ekitaldia Kutxabanken laguntzarekin egingo da.

Oraingoan, Aletxu Echevarria Eiken-eko lehendakaria izango dugu gurekin eta hitzaldia eskainiko du: Retos y desafios de la transformación digital de la industria audiovisual vasca. El proceso de adaptación al mercado global de las industrias creativas de contenidos de Euskadi. Lecciones como emprendedor.

Ondoren, networkinga egongo da gure laguntzaile diren markekin, Coca Cola, Sushi Artist, Amaiketako, Bodegas Chivite, Cerveza Moritz… eta hori guztia Bengoa DJarekin eta Forbesen lagutzarekin.

Arratsalde bikaina fakultateko ikaskide ohiekin gozatu eta partekatzeko.

Izena emateko…