Carolina Llorenteren doktorego tesiaren defentsa: “La promoción de la Educación para el Emprendimiento: un análisis de diferentes enfoques de aprendizaje en la intervención emprendedora del estudiantado universitario”

Carolina Llorenteren doktorego tesiaren defentsa:
2024/01/18
Gradu aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Carolina Llorente Portillok, Giza Eskubideak: Erronka Etikoak, Sozialak eta Politikoak doktorego programakoak, doktorego tesiaren defentsa egingo du: “La promoción de la Educación para el Emprendimiento: un análisis de diferentes enfoques de aprendizaje en la intervención emprendedora del estudiantado universitario”. Tesiaren zuzendariak Laura Gómez Urquijok eta Marta Enciso Santocildes dira. Tesi honekin, doktoregaiak Nazioarteko Doktorego aipamena jasotzeko aukera du.