2022/11/25
Ellacuria aretoa. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide Fakultateak antolatutako Aristos Campus Mundus “Desgaitasun intelektualaren paradigma berriaren erronka sozial eta juridikoak: giza eskubideekiko, inklusioarekiko eta berdintasunarekiko konpromisoa?” proiektuaren esparruan, Deustuko Unibertsitateak, ICADEk eta ESADEk parte hartzen dute, eta topaketa akademikoa egingo da Zuzenbideko Graduko lehen mailako ikasleekin, espezialitate ekonomikoa dutenekin, bi mahai-ingurutan desgaitasunaren lege-paradigma berriaren gako juridiko eta sozialak aztertzeko.

Nazioarteko ikuspegitik eta giza eskubideen ikuspegitik eztabaidagarriak diren alderdiak azalduko dira; era berean, adimen desgaitasunari buruzko araudi berriak zuzenbide penalean eta zibilean dituen ondorioak aztertuko dira, eta, pertsonaren ikuspegitik, eskubideak baliatzeko laguntza sistema berria baloratuko da.

Informazio gehiago