Gosari-Solasaldia | Kriptoaktiboen merkatuen europar erregulazioa

2023/12/13
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek gosarira gonbidatzen zaitu, eta bertan kriptoaktiboen merkatuen Europako erregulazioaren gako nagusiak errepasatuko ditugu (MiCA, Markets in Crypto Assets).

Solasaldian,Marta BarónekSara Piñerok eta Juan Jiménezek hartuko dute parte, eta eztabaida egingo dute Europar Batasuneko estatu kide guztietan emisioa kontrolatuko duen esparru berriaz, publikoarentzako eskaintzaz eta kriptomoneten negoziazioaz.

Ekitaldia PTeknologiako Berrikuntzako Programaren barrukoa da,  Rafael Chelala zuzendari akademikoak moderatuko du eta abenduaren 13an izango da, 9:30ean, Deusto Business School Madriden (Castelló kalea 76).

Izena ematea

Pertsona bakoitzeko bi plaza erreserbatu ditugu, eta, beraz, beste pertsona batekin etortzera gonbidatzen zaitugu.

Informazio gehiago:

Carmen Mateo