Lidergo eta Berrikuntza Gosaria: “Berrikuntza disruptiboa sustatzeko azken joera teknologikoak”

Lidergo eta Berrikuntza Gosaria:
2023/09/14
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Teknologia esponentzialei esker, aurrerapenak azkarrago eta kostu txikiagoekin ezar daitezke. Bere balio diferentziala konbergentzia azeleratuak markatzen du, talde teknologiko ezberdinen arteko elkarreraginak aukera berri eta oso interesgarriak nola sortzen dituen definitzen duen kontzeptuak.

Baina, zeintzuk dira gaur egun enpresentzako teknologia esponentzial garrantzitsuenak? Zergatik dute funtsezko zeregina konbergentzia azeleratuaren kontzeptuan? Nolakoak izango dira etorkizuneko berrikuntzarik disruptiboenak?

Galdera horiei erantzuteko asmoz, Deusto Business Schoolek “Berrikuntza disruptiboa sustatzeko azken joera teknologikoak” hitzaldira gonbidatzen zaitu. Hitzaldia irailaren 14an izango da, 9:30ean, Madrilgo egoitzan (Castelló  kakea, 76).

Solasaldia Paco Bree Deustuko Business School irakasle eta Berrikuntzan adituak emango du, gosari formatuan.

Izena emateko