Deusto Ingeniaritza Forotech Gosaria: “Teknologia Kontzientea”

Deusto Ingeniaritza Forotech Gosaria:
2023/11/17
Ataria. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Deustuko Unibertsitatea ez da teknologiaren aurrerapenen eta bere ohiko iraultzen lekuko soilik; aldaketa teknologiatik bertatik gidatzea du helburu, betiere zentzu kritikoarekin eta gizartean duen eragina kontuan hartuta. Izan ere, teknologia modu KONTZIENTEan onartzean sinesten dugu. Horretarako, oraingo honetan bi buru pribilegiatu ditugu, olatu teknologikoaren gailurrean eta gizartean duen eraginaren azterketan. Horiek lagunduko digute, zalantzarik gabe, adimen artifizialaren arloan agertzen zaizkigun aukera itzelak eta erronka handiak ulertzen. Eman izena, ongi etorria izango zara!
Plaza mugatuak! EMAN IZENA datorren ostiralean, azaroak 17, 9:15etik 11:00etara egingo dugun Forotech 2023an.

PROGRAMA

9:30 Ongietorria: Asier Perallos, Deustuko Unibertsitateko Ingeniaritza Fakultateko dekanoa

9:40 “Inteligencia Artificial: promesas y amenazas de la nueva era tecnológica”:
Marta Peirano, idazle eta kazetaria

10:00 “Humanos Sintéticos digitales con GenAI”:
Chema Alonso, Telefonicako CDO Chief Digital Officer
10:20 Mahai-ingurua:
• Marta Peirano
• Chema Alonso
• Cristina Giménez Elorriaga, Unibertsitate-Enpresa Harremanak, Ingeniaritza Fakultatea
• Pablo G. Bringas, Kanpo Harremanetarako dekanordea, Deusto Ingeniería
11:00 Itxiera