Deusto Ingeniaritza gosaria: “Etorkizunera nabigatzen: profil profesionalak eta arrakasta kasuak adimen artifizialean (AA)”

Ingeniaritza Gosariak

2023/06/09
Foroa. Mundaiz bidea, 50. 20012 Donostia

Deustuko Unibertsitateko Ingeniaritza Fakultateak eta BAIC – Basque AI Center-ek atsegin handiz gonbidatzen zaitu Adimen Artifiziala negozioen panorama birdefinitzen ari dela jakin nahi duten profesional eta enpresa liderrentzat antolatu dugun topaketa berezira.

Aukera izango duzu aurrez aurre ezagutzeko abangoardiako enpresak nola kapitalizatzen ari diren adimen artifiziala, hazkundea eta lehiakortasuna bultzatzeko. Eztabaida ireki batean parte hartu ahal izango dugu. Eztabaidagai izango dira, adimen artifiziala ezartzeko estrategia arrakastatsuak, sortzen ari diren negozio aukerak eta arlo horretan gehien eskatzen diren profil profesionalak.

Adimen artifiziala kontrolpean eduki nahi baduzu, hauxe da zure aukera.

Topaketan izena ematea

EGITARAUA

9:15 Parte hartzaileen etorrera
9:30 Irekiera instituzionala
9:35 Adimen artifizialeko profil profesionalak. Aurkezpena Deusto eta BAICen eskutik
10:00 Enpresa arrakastaren kasuak: SENER, ITP, AINGURA
10:15 Mahai-ingurua
10:55 Galderak eta erantzunak
11:00 Ekitaldiaren amaiera eta ondorioak

Oharra: Gosaria zerbitzatuko zaie joaten direnei.

Parte-hartzaileak:

• Laura Marrón  (BAIC-eko zuzendaria)
  • Rafael Ibeas (CEO Aingura IIoT)
  • Luis Marzá (Sener Digital Manager)
  • Belén Mínguez (ITP Aero)
  • Xabier Riezu (Donostiako campuseko errektoreordea)
  • Pablo G. Bringas (Ingeniaritza Fakultateko Kanpoko Harremanetako dekanordea)
  • Cristina Giménez Elorriaga (Ingeniaritza Fakultateko U-E erlazioen arduraduna)