Gosari publiko-pribatua | Berrikuntza eta ekintzailetza herritarren bizitza hobetzeko

2023/03/14
Deusto Business School Madril. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Nola gauzatzen da lankidetza publiko-pribatua ekintzailetza eta berrikuntza sustatzeko orduan? Zeintzuk dira udal-eremuan behar bezala funtzionatzeko gakoak? Ezagutu nahi al dituzu elkarlan horretatik eratorritako hainbat ekimen eta arrakasta kasu?

Galdera horiei eta beste batzuei erantzuteko, Deusto Business Schoolek “Berrikuntza eta ekintzailetza herritarren bizitza hobetzeko” mahai-ingurura gonbidatzen zaitu. Martxoaren 14an izango da, 9:30ean, Madrilgo egoitzan (Castelló kalea 76).

Hitzordu honetan, PLEI programaren barruko Gosari Publiko-Pribatuak zikloaren I. ekitaldian, Pedro González Torroba, Madrilgo Udaleko Ekonomia, Merkataritza, Kontsumo eta Partaidetzako koordinatzaile nagusia, eta Juan Antonio Peña, Caixabankeko Erakundeen zuzendaria izango dira.

EMAN IZENA

Informazio gehiago