Deustalks Enrique Marazuela-rekin, ekonomia eta finantza arloko ikuspegi globalak

2018/12/13
Sede Deusto Business School – Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Alumnik atsegin handiz gonbidatzen zaitu Madrilen, abenduaren 13an izango den Deustalks-era. BBVA Banca Privada-ko inbertsioen zuzendari eta CFA Society Spain-eko presidente Enrique Marazuela izango da hizlaria. Honako hitzaldi hau eskainiko du: Perspectivas económicas y financieras globales. CFA Society Spain-en lankidetzarekin antolatu da.
Solasaldian, ekonomiaren egungo egoera aipatuko da, batez ere hazkundearen eta inflazioaren ikuspegitik. Azterketa hori erabiliko da aurreikusteko banku zentralen egoera zein izan litekeen eta duen eragina aktibo, errenta finko eta errenta aldakorretan. Analisi makroa ere aplikatuko da kanbio tasak eta lehengaien aurreikuspenak zehazteko.

Amaieran mokadua hartuko dugu hallean.

Izena emateko…