Deustalks Marcos Moralesekin, Tinkleko Head of Engagement Developer and Digital Strategy

2016/04/21
Sede Deusto Business School en Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Alumnik Deustalks ospatuko du Madrilen Marcos Moralesekin, Trinkleko Head of Engagement Developer and Digital Strategy, “Desarrollo de la relación de las marcas con los usuarios en Redes Sociales a través del storytelling” izenburupean. Hitzaldian zehar, ikusiko da erabiltzaileak eta markak modu interesgarriagoan eta estuagoan erlazionatzen direla, baldin eta istorioen inguruko komunikazio estrategiak garatzen badituzte. Amaieran, joaten direnentzako aperitiboa eskainiko da, ondoren esperientziak partekatzen jarraitzeko.

Izena emateko…