Deustalks, María del Barco ATREVIAko Barne Komunikazio eta Ikerketako zuzendariarekin

2015/11/26
Sede Deusto Business School en Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Alumnik, azaroaren 26an, 19:30ean, Madrilgo Deusto Business Schoolen (Castelló, 76) Deustalks zikloko beste hitzaldi bat antolatu du, María del Barco ATREVIAko Barne Komunikazio eta Ikerketako zuzendariarekin: Personas y Comunicación Interna como palanca estratégica para la gestión del Cambio. Azken hamar urteotan erritmoa markatu duen testuinguruaz hitz egingo du: krisia, aldatzeko beharra, jokaera eta portaera berriak, profil berriak… Pertsonen kudeaketan eta Giza Baliabideetan gertatutako aldaketak, zein rol zuten eta non dauden orain. Aztertuko du zeintzuk ziren lehengo kolaboratzaileen profilak eta helburuak eta zer espero duten millenials esaten zaienek, belaunaldien eboluzioa eta engagement motak. Nola bilakatu diren lidergorako ereduak. Eta nola, aldaketa prozesu horretan, barne komunikazioa palanka estrategiko bihurtu den taldeak bideratzeko konpainien helburuetara.

Izena emateko…