Deustuko Unibertsitateak IIPAren XI. Biltzarra antolatu du: “Presentzia eta inplikazioa: psikoterapiaren sendatze-dimentsioak”

Deustuko Unibertsitateak IIPAren XI. Biltzarra antolatu du:
2023/06/15 – 2023/06/17
Avenida de las Universidades 24 48007 Bilbao

Deustuko Unibertsitatean, Bilboko campusean, “Presentzia eta inplikazioa: psikoterapiaren dimentsio sendagarriak” IIPAren XI. Biltzarra egingo da 2023ko ekainaren 15etik 17ra bitartean. Psikoterapia Integratiboaren Nazioarteko Elkarteak, Deustuko Unibertsitateak eta Bizkaiko Psikologoen Elkargo Ofizialak antolatutako topaketa horretan, hirurehun pertsonak baino gehiagok hartuko dute parte, eta aurkezpen teorikoetatik, psikoterapia erakustaldietatik, aholkularitza psikologikotik eta kasuen eztabaidetatik abiatuta, hausnarketa egingo dute afektuaren barne-integrazioa, kognizioa eta bezeroen portaera errazteko arteaz eta zientziaz.
Informazio gehiago eta izen-ematea IIPAren webgunean