Aero Innovation Event (AEROIE 2017) ekitaldian hartuko du parte Deusto Business Schoolek

2017/03/15 – 2017/03/16
Bilbao Exhibition Centre. Ronda de Azkue, 1, 48902 Barakaldo

Aero Innovation Event (AEROIE 2017) berrikuntzako topaketa nagusia da Sektore Aeronautikorako. Martxoaren 15ean eta 16an, Bilbao Exhibition Centre (BEC) topagune bihurtuko da berrikuntza “sine qua non” baldintza duen sektore batentzat.

Martxoaren 16an, Francisco González Bree-k, Deusto Business Scholeko Berrikuntzako Irakasle eta Master in Business Innovationeko zuzendariak, hitzaldia eskainiko du: “Beneficios de una cultura de innovación permanente dentro de la empresa “.

Gainera, egun bietan, Deusto Business School stand batekin egongo da eta Deustuko Unibertsitateko negozio eskolako prestakuntza eskaintza ezagutzeko aukera emango du.

Informazio gehiago