Deustuko Solasaldiak. Ekintzailetza eta ekonomia zirkularra

2019/10/17
Areto Digitala. Mundaiz bidea, 50. 20012 Donostia

09:30. Parte hartzaileen egiaztatzea eta izena ematea

09:45. Ongi etorria eta jardunaldiaren aurkezpena. Garbiñe Henry - Deustuko Unibertsitateko Berrikuntza eta Ekintzailetzako zuzendaria.

10:00. Mahai-ingurua: Nola sustatu administrazio publikotik eta klima aldaketaren esparruan, ekintzailetza berdea – Moderatzailea: Beatriz Juez – Bioekintek Integrated Solutions, S.L.-ko CEOa. – Advanced Lidership Foundation-eko liderra.

• Enrique Ramos – Donostiako Udaleko Ingurumen eta Klima Aldaketako zinegotzia – (Donostia y bertako ingurumen iraunkorrago baterako ekintzak)
  • Jose Ignacio Asensio – Gipuzkoako Foru Aldundiko Ingurumena eta Obra Hidraulikoetako diputatua – (ekonomia zirkularra eta bere onurak gure ingurunean, nola ezarri beharko luketen udalek agenda berdea, zer erraztuko duen Foru Aldundiak prozesuan, zer egiten ari den.)
  • Jesús Losada – Ihobeko zuzendaria – Eusko Jaurlaritza – (ekonomia zirkularra eta enplegu/ekintzailetzako aukerak, ekonomia zirkularraren bultzada industrian)

10:30. Hitzaldi nagusia: Ekintzailetzako aukerak nekazaritzako klima aldaketaren kontra – Olatz Unamunzaga Galarza – Biologiako doktorea eta Neikerreko ikertzailea

11:00. Kaferako etenaldia

11:30. Ekintzailetza iraunkorreko esperientziak:

• Eneko Zubia – Imatek-eko CEOa
  • Alfredo Bezos – Erakunde garapen eta kultura arloko aholkularia
  • Yeneko Lozano – Ekintzailea, Circular Hub Donostiko koordinatzailea
  • Beatriz Juez – Bioekintek-eko CEOa

12:30. Ekonomia Zirkularreko Ekintzailetza Tailerra, Idiazabal Jatorrizko Izendapena duten gaztekin - Iban Maté – GR283ko CEOa. BCC-ko irakaslea.

13:15. Jardunaldiko ondorioak – Ekintzailetza eta Ekonomia Zirkularra