Deusto International Talk | Reinforcement Learning: Ikusi nola hartzen dituzten erabakiak makinek

2023/05/24
Online

Deusto Summer School 2023 “Reinforcement Learning-erako sarrera praktikoa” ikastaroaren aurrerapen gisa, saio honek gure sarrerako tailerrean “Indartze bidezko ikaskuntza” ren potentziala ezagutzeko aukera emango digu.

Webinar honetan adimen artifizialeko kontzeptu garrantzitsuenak eta arrakasta kasuak jorratuko ditugu, eta ikusiko dugu nola hartzen dituzten erabakiak makina adimendunek, ikaskuntza automatikoaren munduan murgilduz, xehetasun teknikoetan murgildu gabe.

Hizlariak

• Borja Sanz Urquijo, Deustuko Unibertsitateko irakaslea (ikusi profila)
  • Iker Pástor López, Deustuko Unibertsitateko irakaslea (ikusi profila).

Izen-ematea: doan, esteka honen bidez aldez aurretik erregistratuta.

Hizkuntza: gaztelania.

Kontaktua: udglobal@deusto.es