Deusto International Talk – Sevilla FC: audientziekin erlazionatzeko estrategia digitala eta datuen analitika
2021/06/01
18:30 – 19:30
Online
Futbola mundu mailako fenomenoa da. Ez da harritzekoa, beraz, Espainiako futbol taldeek beren markak mundu mailan kokatzeko estrategia digitalen alde egin izana. Kanal digitalak, kultura anitzeko harreman estrategiak edo futbolarien proiekzioa proiektu estrategikoen zati txiki bat baino ez dira. Gehien landu duen marketako bat Sevilla FC da. Oso estrategia digital eta datu estrategia garrantzitsua duen kluba da, eta bazkideen esperientzia pertsonalizatzea eta epe luzerako harremana ezartzea du helburu.
Panelistak
- Jara Cisneros: responsable Digital & CRM, Sevilla Fc. Profila.
- Alex Rayón: nazioarteko Harremanetarako eta Eraldaketa Digitaleko errektoreordea, Deustuko Unibertsitatea. Profila.
Eguna eta ordua: 2021/6/1 – 18:30 CEST
Hizkuntza: gaztelania
Izen-ematea: doakoa esteka honetan
Kontaktua: summerschool@deusto.es