Deusto International Talks – Teknologiaren joerak ikuspegi intersekzionaletik

Deusto International Talks - Teknologiaren joerak ikuspegi intersekzionaletik
2020/10/27
Online

Deusto International Talks – Summer School Series jardunaldietan parte hartzera gonbidatzen zaitugu. Hainbat webinarretan espezialistekin hitz egingo dugu, munduak bizi dituen aldaketetara profesionalki eta pertsonalki egokitzen lagunduko diguten gakoak ulertzeko.

“Teknologiaren joerak ikuspegi intersekzionaletik” saioan, Adimen Artifizialeko joeren kausak aztertuko ditugu, bai eta horiek gizarte esparru desberdinetan dituzten eraginak eta ondorioak ere. Maria Lopez Belloso eta Borja Sanz Urquijo doktoreek, Deustuko Unibertsitateko ikerlari eta irakasleek, ikuspegi humanistikotik eta teknologikotik hitz egingo dute horretaz.

Data: urriak 27

Ordua: 16:00 CET