DeustoForum. Fannie Lafontaine: “Justicia sin fronteras. Migraciones masivas y lucha contra la impunidad”

DeustoForum. Fannie Lafontaine:
2016/02/22
Gradu aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Fannie Lafontaine abokatua da, Laval Unibertsitateko (Quebec) Zuzenbide Fakultateko irakasle agregatua da eta Nazioarteko Zigor Justizia eta oinarrizko eskubideei buruzko Kanadako Ikerkuntza Katedrako titularra da. Quebeceko Nazioarteko Goi Ikasketen Institutuko kide da, eta bertako ikertzailea, Bakea eta Segurtasuneko Nazioarteko Programan. Nazioarteko Zigor Zuzenbideko eta Giza Zuzenbideko Klinikaren sortzailea eta zuzendarikidea da.

Aurretik, Nazio Batueetako Goi-komisionatuaren Bulego Exekutiboan (Geneva) egin zuen lan, eta Darfur eskualdeari buruzko ikerketarako Nazioarteko Batzordeko giza eskubideen ofiziala eta presidentearen laguntzaile berezia izan zen, besteak beste.

Izen-ematea*Formularioa
* Leku kopuru mugatua. Ezinbestekoa da izena ematea ekitaldira joateko.

Harremanetarako: 94 413 90 20