DeustoForum. Norma Fuentes-Mayorga: “Emakumeak migrazioen buru. Gizarte mugikortasun feminizatuari buruzko paradoxak tesuinguru arrazializatuetan”

DeustoForum. Norma Fuentes-Mayorga:
2024/05/16
Gradu aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Norma Fuentes-Mayorga, Soziologian doktorea eta City College of New York (CUNY) Unibertsitateko irakaslea, migrazioetan aditua eta irabazi asmorik gabeko erakundeen lidergoan aditua da, eta Dominikar Errepublikan eta Mexikon emakumeak, beren familiekin batera, New York hirirako emigrazioaren buru izatera bultzatzen dituzten desberdintasun eta zapalkuntza moduak aztertzea da haren ikerketen ardatza.

Lan hori protagonisten kontakizunetatik abiatzen da, eta haien bizi-egoeran, migrazio-moduan, etxeko eta familiaren egituran sakontzen du, baita jasaten duten diskriminazioan eta gizarte-isolamenduan ere, testuinguru arrazializatuan.

DeustoForumeko hitzaldi honetan ikusiko dugunez, afro-latindar eta indigena jatorria duten emakume askorentzat emigrazioa da azken baliabidea, unibertsitate mailako hezkuntza lortzeko eta gizartean aurrera egiteko aukera emango diena.

Moderatzailea: Concepción Maiztegui Oñate, Deustuko Unibertsitateko irakasle eta ikertzailea.

Izena ematea (toki kopuru mugatua)