DeustoForum. Verdiren X Astea. Luisa Cymbron: “Verdi e Portugal”

DeustoForum. Verdiren X Astea. Luisa Cymbron:
2015/12/03
Ellacuria aretoa. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Luisa Cymbron Verdiren inguruko ikertzailea da eta sakon ezagutzen du konpositorea. Lisboako Universidade Novako Musikologia Saileko ikertzailea eta irakasle elkartua da. Musika portugesaren historian eta XIX. mendeko italiar operan espezializatuta dago, eta hainbat liburu eta bestelako argitalpen ditu. Gainera, Verdi en Portugal desde 1843 hasta 2001argitaratu du, konpositorearen heriotzaren mendeurreneko erakusketako katalogoa.

Abenduaren 3an, ostegunean, Luisa Cymbron-ek Operaren Lagunen Bilboko Elkarteak (OLBE) babestutakoVerdiren X. Astean parte hartuko du.

Aldibereko itzulpen zerbitzua eskainiko da.

Toki kopuru mugatua. Mesedez, etortzekoa bazara, adierazi hurrengo formularioa betez.

Informazio gehiago: 944 139 020