Komunikazioko solasaldi estrategikoak. Pilar Kaltzada. ¿Qué aporta la comunicación a una empresa o a una institución?

2017/02/23
Edificio Arrupe. Camino de Mundaiz, 50 20012 San Sebastián

Deustuko Unibertsitateko Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateko Komunikazio Sailean lan saioak eta topaketak antolatzen ari gara komunikazioko profesionalekin, helburua da erakundeko eta korporazioko komunikazioaz hausnarketa egitea.

Lehenik, 12 orduko lan saioa egingo da, erakunde eta korporazioko komunikazio plan baten diagnostikoaren, diseinuaren, gauzatzearen eta ebaluazioaren inguruan prestatzeko. Horretaz gain, 7 topaketetan komunikazioko profesionalek komunikazio estrategiarekin lotutako gai garrantzitsuei buruz hitz egingo dute. Saio honetan, gurekin izango dugu Pilar Kaltzada, komunikazioko aholkularia.

Izena ematea: beloki.maria@deusto.es (Maria Beloki Arrondo).

DIALOGOS