Unijes Solasaldiak. “Modelos económicos y desarrollo social”. Universidad Loyola (Sevillako campusa)

Unijes Solasaldiak.
2023/04/10
streaming

Apirilaren 10ean, 12:00etan, Sevillako campuseko Universidad Loyolan, UNIJES Elkarrizketen topaketa egingo da, “Modelos económicos y desarrollo social” izenburupean. Bertan, David López Sale AEBetako Erreserba Federaleko Diru Gaietarako Departamentuko zuzendari elkartu seniorrak eta Gabriel Pérez Alcalá ekonomialari eta Loyola Unibertsitateko errektoreak hartuko dute parte.

Diálogos UNIJES Espainiako Jesusen Lagundiko unibertsitate-zentroek osatzen duten sarearen ekimen bat da, gure unibertsitate-misiorako garrantzitsuak diren gaien inguruan eztabaida eta hausnarketa sustatzeko. Ekimen honek UNIJESeko kide nabarmenak eta gizartean ibilbide ezaguna duten pertsona gonbidatuak solasean jartzen ditu.

Informazio gehiago.

Universidad Loyolako Youtubeko kanalaren bidez. Esteka.