Topaketa Juan José López Burniol “la Caixa” Fundazioko lehendakariordearekin

Topaketa Juan José López Burniol
2022/01/24
Palacio Euskalduna – Sala 0E. Avenida Abandoibarra, 4 – 48011 Bilbao

PwCrekin elkarlanean antolatutako Deusto Business Alumni topaketan parte hartzera gonbidatzen zaitugu. Ekitaldia, urtarrilaren 24an, astelehena, izango da, 09:00etan, Bilboko Euskalduna Jauregian – 0E aretoan.

Hizlari Juan José López Burniol, “La Caixa” Fundazioko lehendakariordea izango da,  eta hitzaldi hau eskainiko du: Cajas y Fundaciones Bancarias: dos caras de una moneda.

Bertan izango dira, halaber, Agustín Garmendia Deusto Business Alumniko presidentea, Asier Atutxa PwCko iparraldeko bazkide zuzendaria eta Almudena Eizaguirre Deusto Business School Executive Educationeko zuzendari nagusia, eztabaidaren moderatzailea.

Izena emateko…