Deusto Business Alumniren Topaketa Iñigo Urkullu Eusko Jaurlaritzako Lehendakari jaunarekin

2016/02/29
Biblioteca de la Universidad de Deusto – CRAI – 7ª planta. Calle de Ramón Rubial, 1 48009 Bilbao

Otsailaren 29an, astelehena, Deusto Business Alumniren Topaketa ospatuko da Bilbon, Deustuko Unibertsitateko CRAI liburutegian, Iñigo Urkullu Eusko Jaurlaritzako Lehendakari jaunarekin. Lehendakariak Generación Euskadi – Basque Country 2020 izenburua duen hitzaldia eskainiko du.

Giza garapena eta hazkunde jasangarria dira Eusko Jaurlaritzak 2020. urterako dituen 14 plan estrategikoak bideratzen dituzten balioak. Planen helburua da Euskadi modernizatzea eta egokitzea Europako gobernantza estandarretara, politika publikoetara, garapen ekonomikora eta gizarte kohesioaren bermera. Etorkizuna planifikatzeko prozesu hori burutzeko, Euskadiri buruzko ikuspegia partekatua behar dugu, eta lehentasuna eman erakundeen arteko lankidetzari, parte hartzeari eta publikoaren eta pribatuaren arteko hitzarmenari. Eszenatoki globalean, hazkundea eta Basque Country proiekzioa nahi duen Euskadiren hurrengo belaunaldirako ikuspegia da.

Izena emateko…