Online topaketa: Alumni ekinean! Zertan aritzen dira lehen edizioetako parte-hartzaileak?

2021/05/12

Ezagutu online ekitaldi honetan Deustuko Unibertsitatek Egitezko Ekintzailetzako Master Dualeko lau promozioetako esperientzia profesionalak. Diziplinarteko masterra da, ekintzailetzako eta berrikuntzako liderrak prestatzekoa.

Egitezko Ekintzailetzako Master Dualak  ezaugarri bereizgarriak ditu, gizarte eta empresa sareak dituen premiekin bat datozenak, eta profesional berritzaileen, sortzaileen, irudimentsuen eta proiektu berriak zuzentzeko gai direnen belaunaldi berri bati erantzuten dio, bai egungo antolakundeen barruan, bai sortu berrien barruan.