Deusto Ingeniaritzako Topaketa Profesionala “Eraldaketa digitalari buruz”

Deusto Ingeniaritzako Topaketa Profesionala
2023/05/11
Turing aretoa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Gonbidapena: Luntxa + aurkezpenak

Atsegin handiz gonbidatzen zaitugu Deusto Ingeniaritzako Topaketa Profesional berri batera, baldin eta zure betebehar akademikoek horretarako aukera ematen badizute. Enpresaren eta ikaslearen arteko topagunea sortu nahi dugu, unibertsitatean duzun esperientzia aberasteko jarduerak egitea eta enpresa munduaren ikuspegi desberdinak hurbiltzea, zure etorkizun profesionala nolakoa izango den ideia globalagoa izaten lagun diezazuten.

Saioa maiatzaren 11n izango da, 14:00etatik 16:00etara, Bilboko campuseko Turing aretoan (2. solairua, ESIDE), eta Aciturri eta Telefónicaren esku egongo da.

Lehen esku-hartzeari esker, Aciturrik, aeronautikaren sektorean liderra den enpresak, Adimen Artifiziala erabiltzen du bezeroen eraldaketa digitala errazteko, gaur egun lan-eskari handia duen arloa. Bigarren saioan, komunikazioen munduko garapen profesionalaren ikuspegia aztertuko da. Teknologia mota guztietako ingeniaritzetarako lan-eskaintza zabala duen eremua denez, horrek aukera emango dizu Telefonicaren ikuspegitik enpresa mota hori zertan datzan bertatik bertara ezagutzeko.

Topaketa bazkariaren ordutegian egiten denez, luntxa eskainiko zaie bertaratutakoei. Etorriko zara?

IZENA EMATEA

14.00 Ongietorria eta jardunaldiaren sarrera

14.05 ACITURRI – Carlos Noriega, Aciturri Tech-eko zuzendaria

14.35 Mahai-ingurua eta ikasleekin batera eztabaidatzea