Informazioko elkarrizketak Finantza Zuzendaritzako Programa Exekutiboaz Gasteizen

2015/01/12
Gasteizeko Elkargiren egoitzan. Postas, 24-1º, Vitoria-Gasteiz

Aurretiaz ordua hartuta, Gasteizeko Elkargiren egoitzan (Postas, 24-1.), Deusto Business Schoolek informazio saioak emango ditu urtarrilean, Finantza  Zuzendaritzako Programa Exekutiboari buruz. Programa bateratua da hau, enpresaren ekonomia eta finantza arloan, beste arlo funtzional batzuetan, eta banku eta aholkularitza sektoreetan esperientzia duten profesionalentzat, Ekonomia eta Finantza Kudeaketaren inguruko ezagutzak sakondu eta eguneratu nahi dituztenentzat.