Erakusketa grafikoa: “Isiltasuna eta Legatua”

Erakusketa grafikoa:
2022/10/05 – 2022/10/25
Auditoriumaren ondoko klaustroa. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Deustuko Unibertsitateak urriaren 5etik 25era Bilboko campuseko klaustroan aurkezten du Isiltasuna eta Legatua erakusketa. Proiektuak kolore orotako bineta batzuk laburbiltzen ditu, Sofía Moreno (@SMordomin) artista grafikoa egiten ari den doktorego-tesirako eranskin grafiko gisa, Giza Garapenerako Aisia, Kultura eta Komunikazioa doktorego programan, parte-hartze kulturalak ekosistema neorruralean duen eraginaren inguruan, eta digitalizazioa publikoen zentzu komunitariorako gune berri gisa.

Ibilbide grafiko honetan, dentsitate txikiagoko biztanle-guneetako bizitzaren bilakaerarekin zerikusia duten pasadizo neorruralak, landatarrak edo mistoak irudikatzen dira, horrek dakartzan erronka eta ontasun guztiekin. Aurkezten diren laminak turismoaren, nekazaritzaren, lanbideen edo belaunaldien arteko talken eraginari buruzkoak dira, lurralde berean asmo eta energia desberdinak elkarbizitzearen ondorioz sortzen direnak.

Erronka demografikoa ez da landa egitasmo bat, herrialde egitasmo bat baizik. Proposamen hau atzean daraman ikerketa-testuinguruaz modu grafikoan kontzientziatzeko modu bat da, hizkuntza akademiko estandarrari buruzko xehetasun gehiegi azpimarratu gabe.

Erakusketa honen inguruan, urriaren 19an, asteazkena, 15:00etatik 17:00etara, sormenari eta visual thinking-ari buruzko tailer bat egingo da erakusketaren egilearekin. Erakusketaren egileak berak honela definitu du tailerra: sormen-desblokeoa, eskuetatik haratago marrazteko eta testuetatik haratago idazteko. Tailerrean parte hartzeko eman izena hemen.