Osasun eraldaketako, Big Data eta Osasun arloko Datuen Zientziako foroa

2019/06/27
Icaza Auditoriuma. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Osasun eraldaketako foroa gure osasunaren hobekuntza, berrikuntza eta jasangarritasuna lortzeko beharrezko aldaketak ezartzeko edo horretan eragiteko benetako gaitasuna duten osasun esparruko eragileei dago zuzenduta.

2019ko Osasun eraldaketako forora ongietorria eman eta aurkezpena egingo dute Eusko Jaurlaritzako Osasun sailburu Nekane Murgak, Deustuko Unibertsitateko Ikasketen Antolamenduko, Irakaskuntzaren Berrikuntzako eta Kalitateko Errektoreorde Elena Auzmendik, eta Deusto Business School Health-eko zuzendari Roberto Nuñok.