Nazioarteko Foroa: Pazientearen Esperientzia eta Parte hartzeaz

2017/04/25
Icaza Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Osasun Eraldaketako Foroa osasun arloko agenteentzat da, gure osasun arlo hobetu, berritu eta iraunkor egiteko gaitasun erreala dutenentzat behar diren aldaketak ezartzeko. Foro hau sektoreko senior profesionalek partekatzen duten lan esparrua da, kudeaketa eredu berriak, tresna eta proiektu berriak ezagutzeko, bakoitzak bere ingurunea eraldatzeko erabil ditzan.

Sistemaren iraunkortasuna eta pazientea ardatz duen eredu integratua garatzea izan dira Foroaren gai nagusiak. Sektorea eraldatzeko ezinbestekoa da soluzio berriak aurkitzea, horretarako beste antolaketa eta teknologia batzuk behar dira, baita gaitasun profesional berriak ere.

2017ko Foroaren gai nagusia: Pazienteen Esperientzia eta Parte hartzea.

Deusto Business School Health-ek, 2015etik, Osasun Eraldaketako Foroaren 5 edizio antolatu ditu.

Argibide gehiago: www.dbs.deusto.es/transformacionsanitaria