Ordezko finantzaketa iturriak: dibertsifikazio eraginkorrerako gakoa

2020/12/16
Edificio Aranzadi + Online. Mundaiz, 50

Pandemiak eragindako merkatu egoera bereziaren aurrean, Espainiako konpainiak hazteko behar den likidezia bermatzen saiatzen ari dira, balioa eta enplegua sortzen jarraitzeko. Horretarako, funtsezkoa da banku-finantzaketa tradizionalaren osagarri diren beste bide batzuei atea irekitzea.

Testuinguru horretan, zein dira alternatiba onenak? Zer balio erantsi dute? Zer aukera irekitzen dira gure iturriak dibertsifikatzean?

Galdera horiei eta beste batzuei erantzuteko, Deusto Business Schoolek lan gosari modura egingo den hitzaldi batera gonbidatzen zaitu abenduaren 16an, 9:00etan, Donostiako campusean (Mundaitz Bidea, 50).

Hizlariak:

• Gonzalo Gómez Retuerto, Bolsas y Mercados Españoles Renta Fija (BME) eta Mercado Alternativo de Renta Fija (MARF) enpresetako zuzendari nagusia
  • Cristina Garcia Jacobsen, BeSpoke Capital-eko jatorrizko zuzendaria

Izena emateko

• Bertaratutakoen segurtasuna bermatzeko, ekitaldiak edukiera mugatua izango du eta plazak izena emateko ordenaren arabera gordeko dira. Bertaratzeko aukerarik ez dutenek streaming bidez jarraitu ahal izango dute.

Informazio gehiago:

• Natalia Vélez de Mendizabal