Ganeko Bernardo eta Arkaitz Carracedo, CIC bio GUNEkoak, Ikastetxe Nagusian izan dira

2024/03/06
Colegio Mayor. 48014

Ikastetxe Nagusiak CIC bio GUNEko bi ikertzaileren bisita jaso du, Ganeko Bernardo eta Arkaitz Carracedorena. Gaur egun biak dira Deustuko Unibertsitateko Osasun Zientzien Fakultateko kolaboratzaileak. CIC bio GUNE funtsezko ikerketa zentroa da estatuko eta nazioarteko panorama zientifikoan, eta ezagutza iturri bihurtu da Osasun Zientzien arloan. Abangoardiako jarduera zientifikoa egiten dute biek, Ganeko Bernardok, Doitasun eta Metabolismo Medikuntzako Laborategian eta Arkaitz Carracedok CIC bio Guneko Minbiziaren Zelula Seinaleztapenean eta Metabolismoan. Biak ari dira lanean etorkizunerako Medikuntza zehatzagoa garatzeko.