Filosofia, Politika eta Ekonomiako gradua. “Demokraziari buruzko tailer batean parte hartzen”

2018/02/22
201. gela

Nork eman dezake botoa demokrazietan? Gehiengoak gutxiengoei eskubideak inposa diezazkieke? Errespetatzen da informazio pluralismoa? Zelan eragiten dute gizarte sareek botoaren norabidean?

Gonbita luzatu nahi dizugu Gizarte eta Giza Zientzien Fakultatean eskaintzen ditugun titulazioren baten inguruan interesa duzun etorkizuneko unibertsitateko ikasle izango zaren horri.

Xehetasun gehiagoren berri izateko eta izena emateko, sartu hemen: www.nuevosestudiantes.deusto.es