Turismoko Gradua. Tailerra: “Lidergoa eta negoziazioa turismoan”. “Hoteleko zuzendari egun batez”

2018/02/20
Idocin Aretoa

Zer moduz moldatzen zara negoziatzen? Zure ustez, zelakoak dira hirietan elkarrizketak, zelako turista mota jaso nahi duten definitzeko eta zelan egin enplegua sortu eta bertako biztanleak asetzeko orduan? Turismoko Gradua ikasi eta etorkizuneko hiriak zelan diseinatu ikasi nahi zenuke? Hartu parte rol joko honetan aditu baten eskutik eta hurbiletik bizi ezazu esperientzia!

Gonbita luzatu nahi dizugu Gizarte eta Giza Zientzien Fakultatean eskaintzen ditugun titulazioren baten inguruan interesa duzun etorkizuneko unibertsitateko ikasle izango zaren horri.

Xehetasun gehiagoren berri izateko eta izena emateko, sartu hemen: www.nuevosestudiantes.deusto.es