II. Deustu-Bizkaia Ekintzailetza Sare Globalaren Topaketa

2022/12/14
Aula 34. Deusto Business School, Avenida de las Universidades 24, 48007, Bilbao

Abenduaren 14an, Deustuko Unibertsitateak II. Deustu-Bizkaia Ekintzailetza Globalaren Sarearen Topaketa (REG Deustu-Bizkaia) egingo du. Deustuko Unibertsitatea buru duen ekimenak, Bizkaiko Foru Aldundiaren laguntzarekin, Latinoamerikako ekintzaileak identifikatzea eta lurraldera erakartzea du helburu, Bizkaiko enpresen eta startupen berrikuntza-arloak aktibatzen eta bizkortzen lagun dezaten.

Jardunaldian, Sarea osatzen duten eragileak ezagutaraziko dira, 2022an erakarritako 9 pertsona ekintzaileak eta horien harrera-enpresak protagonista hartuta. Gainera, Deustu-Bizkaia REG-ren hurrengo deialdia aurkeztuko da, 2023ko otsailean irekiko dena.

Joatea gustatuko litzaizuke?

Aurrez aurre parte har dezakezu, edo, bestela, saioa urrutitik jarraitu ahal izango duzu.

Eman izena hemen