Ekintzailetza eta Berrikuntzako Lidergo publiko eta Korporatiboko Programen inaugurazioa: Ekintzaileentzako eta Korporazioentzako ekosistema bat eraikitzen

2020/10/15
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Dirección Streaming: https://www.youtube.com/watch?v=XezRFyPRpPA

Babeslea:

Deusto Business Schoolek eta Icade Business Schoolek, EYrekin lankidetzan, atsegin handiz gonbidatzen zaitugu Ekintzailetza eta Berrikuntzako Lidergo Publiko eta Korporatiboko Programen (PLPE eta PLCE) 20-21 ikasturtearen aurkezpenaren eta inaugurazioaren barruan egingo den ekitaldi interesgarri batera. Bertan, berrikuntza sistemen garrantzia aztertuko dugu, eta, COVID-19aren ondoriozko krisiak utzi dizkigun ikasgaietan oinarrituta, hitz egingo dugu horiek edozein ekonomiarako duten balio estrategikoaz, kanpo inpaktuak arintzeko duten gaitasunaz eta hazkunde sendorako oinarriak ezartzeko duten balioaz.

Galdera horiei guztiei erantzuteko, gurekin izango ditugu hauek:

• Francisco Polo, Espainiako Nazio Ekintzailerako goi komisionatua. Espainiako Gobernua.
  • Carlos Barrabés, presidente del Grupo Barrabés – World Economic Forum.
  • John de Zulueta, Enpresaburuen Zirkuluko presidentea.

• 18:00h: bienvenida al acto.
  • 18:05h: palabras institucionales de Deusto Business School e Icade Business School.
    • Javier Marquez, vicedecano de RRII de Icade – Universidad Pontificia de Comillas.
    • Iñaki Ortega, director de Deusto Business School en Madrid.
  • 18:15h: mesa debate entre John de Zulueta y Carlos Barrabés moderado por Chus Escobar, socia de Sector Público de EY.
  • 18:45h: clase magistral de Francisco Polo, alto comisionado para la España Nación Emprendedora-Gobierno de España.
  • 19:15h: fin del acto.

Plaza kopuru mugatua. Eman izena hemen

Zure izen ematea onartu ondoren, e-maila bidaliko dizugu plaza berresteko.

Informazio gehiago:
irene.perez@deusto.es