Informazio asimetrikoa eta arrisku korporatiboak

2021/01/25
Deusto Business School Madrid. C/ Castelló, 76 28006 Madrid

Deusto Business Schoolek eta Icade Business Schoolek, HPErekin lankidetzan, atsegin handiz gonbidatzen zaitugu ekitaldi batera. Bertan, informazioan izandako asimetrien ondorioz sortutako ezbeharrek sor ditzaketen arriskuei buruz hausnartu eta eztabaidatuko da. Horretarako, gurekin izango ditugu Juan Manuel Santos-Suarez, CNMVko kontseilaria, eta Meritxell Pérez, Soltec-ekoInbertsiogileekiko Harremanetarako zuzendari orokorra, eta enpresa pribatuaren ikuspegitik hitz egingo digute.

Ezarritako osasun neurriak zorrotz betez, ekitaldia Madrilgo Deusto Business Schoolen egoitzan izango da eta bertaratutakoen kopurua mugatua izango da. Hedapena maximizatzeko asmoz, Deustuko Unibertsitatearen Youtubeko kanalean ere emango da.

Izena emateko

Zure inskripzioa onartu ondoren, Youtuberako esteka duen mezu elektronikoa bidaliko dizugu. Aurrez aurre joan nahi izanez gero, izena emateaz gain, Irene Perezekin harremanetan jarri beharko duzu.