Gizarte eta Giza Zientzien Fakultateko 1. mailako ikasleen eskolen hasiera

2023/09/05
Universidad de Deusto

Irailaren 5ean, asteartea, 1. mailako klaseak hasiko dira ordutegi ofizialari jarraituz.

Bigarren Hizkuntza I irakasgaia (Hizkuntza Modernoak, Hizkuntza Modernoak eta Kudeaketa, Euskara eta Euskal Kultura eta Hizkuntza, Euskal Kultura + Hizkuntza Modernoak, Turismoa eta Turismoa + International Trade Skills) duten graduetan honela hasiko dituzte eskolak:

• Irailak 6, asteazkena, 15:00etan: 2. Hizkuntza I talde bat-Frantsesa. (irailaren 4an zehaztuko da zein ikaslek osatzen duten talde hori)
  • Irailak 11, astelehena, 13:10ean: 2. Hizkuntza I– Frantsesa, bigarren taldea, eta Alemana eta Txinerako talde guztiak.

Hau da informazio eta zerbitzuetako estekak dituen orrialderako sarbidea:

Harrera jardunaldia