Insurtech, aseguruen sektoreko iraultza digitala

2018/10/16
Icaza Auditorium. Hermanos Aguirre, 2-1º – 48014 Bilbao

Deusto Business Alumnik atsegin handiz gonbidatzen zaitu urriaren 16an, asteartea, Bilbon egongo den mahai-inguru honetara: Insurtech, aseguruen sektoreko iraultza digitala. “Kudeaketa eta Teknologia” hitzaldi zikloen barrukoa da, Spri taldearekin lankidetzan antolatua.
Insurtech aplikazio batzuk, big data, algoritmoak, adimen artifiziala, hodei konputazioa eta blockchain teknologia erabiltzen dutenak, aseguruen industria aldatzen ari dira. Hori horrela izanik, gai horretaz hitz egiteko konpainia desberdinetako ordezkariak izango ditugu gurekin: Amaia Ayastuy Umerez, Kutxabankeko Berrikuntza eta Kanaletako zuzendaria, Javier Gárate, IMQ-ko ITetako zuzendaria eta, Jaime Areilza, Surneko Kontu Handien zuzendaria.

Izena emateko…