Gestalt Terapia: sarrera

2015/09/22 – 2015/09/24
Avenida de las Universidades, 24

Ikastaroaren helburu nagusia Gestalt Terapia ezagutzen hastea da, oinarri filosofiko eta psikologiko funtsezkoetatik abiatuta. Horretarako, lehenengo pertsonan bizi izandakoa Gestalt Terapia bidez aztertuko da, taldeko testuinguruan.

Edukiak aurkeztuko dira, kasu praktikoak, bibliografia berrikusi eta lan esperientziala egingo da.
Ikastaroaren gakoa da oinarri teorikoaren eta taldeko testuinguruan egindako lan esperientzialaren arteko kontrastea egitea, ikasleak ikasketa prozesu esanguratsua egin dezan.

Edukiei buruzko taldeko eztabaida eta analisia sustatuko dira, eta horrek azterketan parte hartzeko aukera emango du.

Informazio gehiago