IV. Jardunaldiak: Eguneko ospitaleak eta terapia intentsiboak ume eta adoleszenteekin

2015/10/23 – 2015/10/24
Auditorium. Unibertsitate etorbidea 24 48007 Bilbao

Eguneko ospitaleak eta terapia intentsiboak ume eta adoleszenteekin izeneko IV. Jardunaldietan nortasunaren nahasmendu larriak aztertuko dira. Horrelako egoera klinikoak gero eta kontzeptualizatuago daude haurren klinikan eta erronka berriak eta egokitzapen terapeutiko espezifikoak planteatzen dizkigute.

Arlo horretan lan egiten duzuen profesionalak animatu nahi zaituztegu, baita ume eta adoleszenteekin Osaun Mentalean lan egiten duzuenak ere, ingurune publiko zein pribatukoak, estatu osokoak. Mahai inguruak eta tailerrak antolatuko ditugu, eta parte hartzaileen artean esperientziak trukatzeko espazioak sortuko ditugu.

Programa osoa.

2 iruzkinak

1. Buenas noches, quisiera preguntar los horarios y si es libre la entrada o tiene algún costo monetario.

Gracias.