Deusto Business School IX. Finantza Jardunaldiak, Deusto Business Alumnirekin lankidetzan

2022/03/21
Auditorio Pedro de Icaza. Hermanos Aguirre, 2-1º – 48014 Bilbao

Gonbidapena egiten dizuegu Deusto Business School-en IX. Finantza Jardunaldietan parte hartzera, Deusto Business Alumni-rekin lankidetzan antolatzen da eta urtez urte harrera ona izaten du finantza-sektoreko profesionalen artean. Babesleak Norbolsa eta Elkargi dira.

Martxoaren 21ean ospatuko dugun jardunaldi nagusiaren gaia (formatua: presentziala + online) “Next Generation funtsak” izango da. Jardunaldi honen aurretik, 3 informazio-pilula grabatuko ditugu, eta martxoaren hasieran helaraziko dizkizuegu, jardunaldi nagusi honen osagarri gisa.

Hemen  programa osoa, interesgarria egingo zaizuelakoan.

EGITARAUA:

9:30 Irekiera – Jardunaldiaren inaugurazioa: Agustín Garmendia, Deusto Business Alumniko presidentea, eta Álvaro de la Rica, Deusto Business School-eko dekanoa eta Antonio Garamendi, CEOEko presidentea.

9:45 1. blokea: Lankidetza publiko pribatua funtsen exekuziorako gako gisa.

• Lucas González Ojeda, Europako Batzordearen Espainiako Ordezkaritzako zuzendariordea.
  • Arantxa Tapia, Eusko Jaurlaritzako Ekonomiaren Garapen, Iraunkortasun eta Ingurumeneko sailburua.

Moderatzailea: Carolina Pérez Toledo, CEBEKeko lehendakaria.

10:15 2. blokea: Proiektu eragileak eta efektu eraldatzailea ekoizpen-ereduan.

• Mugikortasunaren ekosistema: Nuria Gisbert, CIC Energiguneko zuzendaria eta Basquevolt talde sustatzaileko kidea.
  • Datuaren ekosistema: Nerea Aranguren: BAICeko lehendakariordea, IDEKOko zuzendari kudeatzailea.
  • Energiaren ekosistema: José Ignacio Zudaire, Petronorreko Pertsonen, Erakundeen Harremanen eta Ekonomia eta Finantza Sailaren zuzendaria, Javier Arriola Alcibar, Iberdrolako Sareen Negozioa Eraldatzeko zuzendari globala.

Moderatzailea: Manu Martín-Muñio, Norbolsako zuzendari nagusia.

11:05 Kafea

11:30 3. blokea: Finantza erakundeen zeregina funtsak garatzeko.

• Iratxe de Agirre Egaña, Kutxabankeko Financing Solutions enpresako zuzendaria.
  • Raúl Pérez González de Uriarte, BBVA Espainiako NGEU Bulegoko zuzendaria.
  • Zenón Vázquez, Elkargiko zuzendari nagusia.

Moderatzailea: Mikel Larreina, Deusto Business School-eko Nazioarteko eta Erakunde Harremanetarako dekanordea.

12:15 4. blokea: Amaiera, Eusko Jaurlaritzako Ekonomia eta Ogasuneko sailburu Pedro Aspiazuren eskutik.

12:45 Amaiera.

Pilula grabatuak:

Errenta finkoa: Luis Zumarraga, Managing Director at Barclays Investment Bank.

Errenta Aldakorra: Aitor García, Caja Laboral Gestioneko zuzendari nagusia.

Aurreikuspen Ekonomikoak: Joseba Madariaga, estatistikako eta makroekonomiako irakaslea Deusto Business School-en.

Gainera, Deia – Grupo Noticias gure partner mediatikoa izango dugu gurekin.

Izena emateko…