Zuzenbideko ikasle berrien harrera jardunaldia. Deusto Start 2021

2021/09/09 – 2021/09/13
Zuzenbide Fakultatea

Irailaren 9, 10 eta 13an, Deustuko Unibertsitateko Zuzenbide Fakultateak ongietorria emango die graduko 1. mailako ikasle berriei.

Egun horietan, ikasleek hainbat prestakuntza tailer egingo dituzte, irakasgaian sartu eta ikasturtea behar den prestakuntza guztiarekin hasteko. Ikastaro aurreratuetako ikasleek, tutoreek eta Fakultateko irakasleek hartuko dute parte saioetan, unibertsitateko bizitzaren nondik norakoak azaltzeko. Goizez egingo dira tailerrak, eta hainbat gai praktiko jorratuko dituzte:

• Aplikazio eta tresna teknologikoak
  • Denboraren kudeaketa
  • Metodologia juridikoa eta komunikazioa
  • Zure titulazioaren nazioarteko orientazioa
  • Nola bilatu informazio juridikoa?